Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Wieleniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony https://wielen.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Serwis zawiera dokumenty PDF, które są skanami dokumentów.
Część tekstu na stronie nie spełnia wymagań odnośnie kontrastu kolorystycznego względem tła lub wielkości czionki.
Nie wszystkie obrazy, zdjęcia opublikowane na stronie mają poprawny tekst alternatywny.
Część filmów opublikowanych na stronie nie zawiera transkrypcji mowy na tekst.
W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe treści przygotowywane były poprawnie.
Planujemy przed końcem 2026 zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej o których mowa powyżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz o narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE - https://wave.webaim.org/ .
Raport z badania dostępny w biurze nr 10 Urzędu Miejskiego w Wieleniu.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Kacper Ficner, kficner@wielen.pl. +48672531531
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa urzędu: sekretariat@wielen.pl lub wielen_um@wokiss.pl
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, Wieleń.
Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Kościuszki. Do wejścia prowadzą schody. Przy wejściu na ścianie budynku znajduje się dzwonek dla osób z niepełnosprawnościami.
Kancelaria znajduje się po lewej stronie od wejścia. W budynku nie ma windy.
Na parkingu za budynkiem są 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.