Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Środa, 27 listopada 2024
Imieniny: Ksenia, Walerian, Franciszek
pochmurno
4°C

Gala Artystyczna podsumowująca VI edycję Konkursu „Przyjazny Urząd”

15 czerwca 2021 roku w Katowicach obyła się Gala Artystyczna podsumowująca VI edycję Konkursu „Przyjazny Urząd”, organizowanego przez Quality Institute. W atmosferze koncertu, wypełnionego przebojami z polskich i światowych list przebojów, reprezentanci instytucji administracji publicznej z całej Polski poznali wyniki pracy Kapituły Konkursu, która przyznała swoje doroczne wyróżnienia dla najbardziej innowacyjnych i nowoczesnych urzędów w Polsce. Uhonorowano m.in. urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy pracy, urzędy wojewódzkie, urzędy marszałkowskie oraz inne instytucje sektora administracji rządowej i samorządowej. Gratulacje z rąk Prezesa Zarządu Quality Institute, Piotra Celeja odebrali prezydenci miast, starostowie, marszałkowie, wojewodowie oraz przedstawiciele korpusu służby cywilnej. 
 
Konkurs „Przyjazny Urząd” to tzw. „konkurs jakości” – proces certyfikacji, który ocenia i promuje  jednostki szeroko rozumianego sektora publicznego, cechujące się wysoką jakością obsługi klienta (interesanta), profesjonalizmem, uczciwością i rzetelnością w działaniu oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie kultury pracy. Godło „Przyjazny Urząd” przyznaje Kapituła złożona z naukowców i praktyków administracji publicznej. Wyróżnienie w Konkursie może służyć budowaniu pozytywnego wizerunku nagrodzonej instytucji, kreowaniu zaufania w relacjach z interesantami czy partnerami zewnętrznymi, a także dalszemu podnoszeniu jakości obsługi klienta, zgodnie ze standardami określonymi w regulaminie Konkursu. Ideą projektu jest nie tylko nagradzanie uczestników Konkursu, ale przede wszystkim obiektywna i rzetelna ocena wprowadzonych w urzędach rozwiązań organizacyjnych w celu ich doskonalenia. Kapituła Konkursu przekazuje urzędom swoje rekomendacje i zalecenia, które mają przyczyniać się do poprawiania jakości obsługi interesanta. Przy okazji najwyżej ocenione urzędy otrzymują certyfikaty i godła jakości „Przyjazny Urząd”, które porównać można do takich certyfikatów jak ISO, Teraz Polska czy Gmina Fair Play. 
 
-W tym roku wyniki konkursu ogłosiliśmy podczas specjalnego koncertu, który połączyliśmy z prezentacją Laureatów i ich osiągnięć w zarządzaniu publicznym i marketingu terytorialnym. Nagrodziliśmy instytucje administracji publicznej z całej Polski, wyróżniając zarówno małe urzędy gminne, jak i potężne instytucje o złożonej strukturze, zatrudniające kilkanaście tysięcy osób. Łączy je jedno – wysoka kultura obsługi klienta oraz wdrażanie nowatorskich rozwiązań organizacyjnych usprawniających świadczenie usług publicznych – mówi Piotr Celej, Prezes Zarządu Quality Institute.
 

W XXI wieku coraz bardziej wzrasta rola administracji publicznej w kwestii zaspokajania potrzeb zbiorowych społeczeństwa. Administracji stawia się też coraz wyższe wymagania, oczekując efektywnego, nowoczesnego, rzetelnego i sprawnego reagowania na potrzeby klientów: mieszkańców, interesantów, partnerów i kontrahentów. -W Konkursie „Przyjazny Urząd” od sześciu lat poszukujemy i wyróżniamy instytucje administracji publicznej (rządowej i samorządowej), które wyróżniają się na rynku terytorialnym sprawnością w działaniu, innowacyjnością i nowatorskim podejściem do realizacji swoich zadań. Gratuluję wszystkim Laureatom sukcesu w postaci uzyskania certyfikatu jakości „Przyjazny Urząd”, przede wszystkim jednak gratuluję osiągnięć w obszarze objętym procedurą oceny konkursowej. Recenzenci analizujący wnioski certyfikacyjne zgłoszone przez naszych Laureatów wysoko ocenili podejmowane przez nich działania ukierunkowane na zapewnienie wysokiej jakości usług publicznych, budowanie nowoczesnej kultury organizacyjnej oraz kształtowanie efektywnych relacji z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Ufamy, że przyznane wyróżnienie przyczyni się do jeszcze bardziej efektywnego wdrażania rozwiązań ukierunkowanych na pełną realizację potrzeb i oczekiwań mieszkańców i interesantów. Nasz Konkurs temu ma służyć – deklaruje Piotr Celej, Prezes Zarządu Quality Institute.
 

Źródło: https://przyjazny-urzad.org/strona-64

 

Link do animacji „Przyjazny Urząd”

https://we.tl/t-vobEqF3rTI

 

Udostępnienie informacji:
Piotr Celej
Prezes Zarządu
Quality Institute

Galeria zdjęć

1DSC00128_tn1 DSC00065_tn1 DSC00066_tn1 DSC00067_tn1 DSC00068_tn1 DSC00069_tn1 DSC00070_tn1 DSC00071_tn1 DSC00072_tn1 DSC00087_tn1 DSC00088_tn1 DSC00127_tn1 DSC00135_tn1 DSC07287_tn1 DSC07291_tn1 DSC07297_tn1 DSC07299_tn1 DSC07300_tn1 DSC07301_tn1 DSC07312_tn1 DSC07313_tn1 DSC07325_tn1 DSC07352_tn1 DSC07358_tn1
powrót do kategorii
Poprzednia Następna

Pozostałe
aktualności

Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.