Poradnik dotyczący korzystania z formularzy kontaktowych dostępnych na stronie internetowej www.prgok.pl
Jak zgłosić gdy operator nie odebrał odpadów lub gdy mamy pytanie dotyczące płatności? Najszybszy sposób to skorzystanie z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej www.prgok.pl.
Aby skorzystać z formularza kontaktowego, należy najechać kursorem na zakładkę o nazwie ZGŁOŚ PROBLEM. Po najechaniu kursorem na to pole, rozwinie się menu, z którego wybieramy opcję FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE. Po kliknięciu zostaniemy przeniesieni na stronę, na której mamy do wyboru kilka formularzy:
BRAK POJEMNIKA
BRAK WORKÓW
BRAK ODBIORU
PRZEPEŁNIONY POJEMNIK
PŁATNOŚCI.
Klikamy w temat, który nas interesuje. Otwiera się strona z wybranym formularzem. Wypełniamy rubryki swoimi danymi oraz opisujemy problem. Następnie zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem, a na koniec klikamy pole WYŚLIJ FORMULARZ.
Zachęcamy również do pobrania na telefon komórkowy aplikacji EVENIO. Ta aplikacja nie tylko powiadomi nas o terminie odbioru danej frakcji odpadów, ale również pozwoli szybko skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta ZM „PRGOK”. Wystarczy wybrać ikonkę ZGŁOSZENIA, a następnie DODAJ NOWE ZGŁOSZENIE.